Gwarancja jakości Białego Słonia.

Zwrócimy do 100% wydanych przez klienta pieniędzy, jeśli rezultat będzie inny niż zapowiedziany

 

  1. Przed praniem nasz pracownik ocenia, jaki będzie rezultat prania i informuje o nim Klienta.
  2. Starannie oczyszczamy tapicerkę z brudu, kurzu roztoczy i z większości plam. Gwarantujemy, że nie zepsujemy tapicerki lub wykładziny. Gwarantujemy, że na tapicerce nie powstaną zacieki lub plamy, których wcześniej nie było. 
  3. Jeśli po wyschnięciu zauważyliście Państwo niedoprane miejsce – bardzo prosimy o kontakt z biurem. Przyjedziemy do poprawki w najbliższym wolnym terminie.
  4. Dotrzymujemy się zasady, że płaci tylko zadowolony Klient. Jeśli Państwo nie są zadowoleni z rezultatu prania lub z obsługi, to bardzo prosimy poinformować o tym biuro firmy. Nadamy rabat lub zwrócimy 100% opłaty.

Zamów nasze usługi z rabatem

Często zadawane pytania o Gwarancji jakości

  • Co znaczy gwarancja zadowolenia klienta? Jakiego rezultatu prania tapicerki mogę się spodziewać?

Przewagą konkurencyjną naszej firmy jest nadanie gwarancji zadowolenia z rezultatu prania tapicerki. Klient, który uważa rezultat prania za niedostateczny, zgłasza problem do biura firmy, i w zależności od sytuacji albo przyjeżdżamy do prania poprawkowego i usuwamy problem, albo dokonujemy zwrot opłaty za usługę, nawet do 100%. Nasz pracownik, podczas przyjęcia zamówienia na pranie tapicerki meblowej, określa przewidywany rezultat. Zawsze uprzedzamy klientów, że niestety nie ma gwarancji, że zniknie nieprzyjemny zapach oraz że zniknie każda poszczególna plama. Przy zamówieniu, jeśli klient zgłasza jakiś specyficzny problem (wylał się olej, tapicerka została pomalowana długopisem), nasz pracownik, w oparciu na wieloletnie doświadczenie, określa przewidywany rezultat. Jeśli rezultat prania będzie miał rozbieżność z rezultatem określonym przy złożeniu zamówienia, to może być podstawą do reklamacji.

  • Mam niedoprane miejsce po usłudze. Co trzeba zrobić?

Podczas prania tapicerka jest cała namoczona, co utrudnia rozpoznanie miejsca szczególnie zabrudzonego. Zdarza się, że pracownik niedostatecznie upierze takie miejsce. Dopiero po wyschnięciu widać, że to miejsce zostało nieodpowiednio wyprane. W takiej sytuacji prosimy o telefon do biura pod numer 539 033 000. Do prania poprawkowego przyjedziemy w najbliższym dogodnym dla klienta terminie.

  • Pojawiła się plama po praniu, której wcześniej nie było. Co trzeba zrobić?

Taka sytuacja zdarza się bardzo rzadko. Jeśli po wyschnięciu powstała plama, której wcześniej nie było, to świadczy o tym, że w tapicerce został  środek, który był niedostatecznie wypłukany. Takie sytuacje zdarzają się głównie po usunięciu śladów samodzielnego (przez klienta) prania , kiedy plamy były zapierane samodzielnie płynem do mycia naczyń, sodą albo proszkiem do prania. W takiej sytuacji przyjedziemy w najbliższym dogodnym dla klienta terminie do ponownego płukania tapicerki.

  • Nie zeszła plama z kanapy na usunięciu której mi zależało.

Niestety nie ma gwarancji, że każda oddzielna plamach zejdzie. O tym zawsze uprzedzamy podczas przyjęcia zamówienia. Są plamy które niemożliwe do usunięcia, ponieważ wchodzą do struktury nitek i uszkadzają tapicerkę. W takiej sytuacji pranie poprawkowe nie ma sensu. Klient może ubiegać o zwrot do 100% środków wydanych na pranie tapicerki.

  • Nie jestem zadowolona z rezultatu usługi. Tapicerka wygląda tak, niby nie była prana.

Są rodzaje tapicerek które się nie nadają do odplamiania. Po praniu ekstrakcyjnym taka tapicerka będzie pozbawiona brudu, kurzu, roztocza i zarazek, ale żadna plama może nie zejść. Jeśli klient uważa, że pranie nie przyniosło oczekiwanego efektu, to zwrócimy do 100% opłaty.

  • Zapach moczu /wymiocin nie został do końca usunięty po praniu. Jak postępować w takiej sytuacji?

Niestety nie możemy gwarantować że zapach moczu / wymiocin uda się usunąć. Mocz może wejść głęboko do gąbki, skąd go nie wyciągniemy, ponieważ metoda prania ekstrakcyjnego pozwala bardzo skutecznie wyczyścić tapicerkę oraz kilka milimetrów gąbki. Niestety nie istnieje metody prania, która upierze gąbkę na wskroś. Z naszego doświadczenia wynika, że we większości przypadków zapach znika, ponieważ wystarczy żeby powierzchnia była czysta. Ale my nigdy nie dajemy gwarancji, że usuniemy nieprzyjemny zapach, ponieważ źródło zapachu może się znajdować poza zasięgiem naszej metody prania.

Zamów nasze usługi z rabatem

+48 539 033 000