Gwarancja jakości Białego Słonia.

Zwrócimy do 100% wydanych przez klienta pieniędzy, jeśli rezultat będzie inny niż zapowiedziany

 

  1. Przed praniem nasz pracownik ocenia, jaki będzie rezultat prania i informuje o nim Klienta.
  2. Starannie oczyszczamy tapicerkę z brudu, kurzu roztoczy i z większości plam. Gwarantujemy, że nie zepsujemy tapicerki lub wykładziny. Gwarantujemy, że na tapicerce nie powstaną zacieki lub plamy, których wcześniej nie było. Starannie oczyszczamy tapicerkę z brudu, kurzu roztoczy i z większości plam. Gwarantujemy, że nie zepsujemy tapicerki lub wykładziny. Gwarantujemy, że na tapicerce nie powstaną zacieki lub plamy, których wcześniej nie było.
  3. Jeśli po wyschnięciu zauważyliście Państwo niedoprane miejsce – bardzo prosimy o kontakt z biurem. Przyjedziemy do poprawki w najbliższym wolnym terminie.
  4. Dotrzymujemy się zasady, że płaci tylko zadowolony Klient. Jeśli Państwo nie są zadowoleni z rezultatu prania lub z obsługi, to bardzo prosimy poinformować o tym biuro firmy. Nadamy rabat lub zwrócimy 100% opłaty.
+48 539 033 000