Gwarancja jakości

Gwarancja jakości Białego Słonia.

Zwrócimy do 100% wydanych przez klienta pieniędzy, jeśli rezultat będzie inny niż zapowiedziany

Biały Słoń – profesjonalne pranie tapicerki meblowej, materacy, wykładziny i dywanów w Warszawie Bialy Slon

Często zadawane pytania o Gwarancji jakości

Przewagą konkurencyjną naszej firmy jest nadanie gwarancji zadowolenia z rezultatu prania tapicerki. Klient, który uważa rezultat prania za niedostateczny, zgłasza problem do biura firmy, i w zależności od sytuacji albo przyjeżdżamy do prania poprawkowego i usuwamy problem, albo dokonujemy zwrot opłaty za usługę, nawet do 100%. Nasz pracownik, podczas przyjęcia zamówienia na pranie tapicerki meblowej, określa przewidywany rezultat. Zawsze uprzedzamy klientów, że niestety nie ma gwarancji, że zniknie nieprzyjemny zapach oraz że zniknie każda poszczególna plama. Przy zamówieniu, jeśli klient zgłasza jakiś specyficzny problem (wylał się olej, tapicerka została pomalowana długopisem), nasz pracownik, w oparciu na wieloletnie doświadczenie, określa przewidywany rezultat. Jeśli rezultat prania będzie miał rozbieżność z rezultatem określonym przy złożeniu zamówienia, to może być podstawą do reklamacji. 

Podczas prania tapicerka jest cała namoczona, co utrudnia rozpoznanie miejsca szczególnie zabrudzonego. Zdarza się, że pracownik niedostatecznie upierze takie miejsce. Dopiero po wyschnięciu widać, że to miejsce zostało nieodpowiednio wyprane. W takiej sytuacji prosimy o telefon do biura pod numer 539 033 000. Do prania poprawkowego przyjedziemy w najbliższym dogodnym dla klienta terminie. 

Taka sytuacja zdarza się bardzo rzadko. Jeśli po wyschnięciu powstała plama, której wcześniej nie było, to świadczy o tym, że w tapicerce został  środek, który był niedostatecznie wypłukany. Takie sytuacje zdarzają się głównie po usunięciu śladów samodzielnego (przez klienta) prania , kiedy plamy były zapierane samodzielnie płynem do mycia naczyń, sodą albo proszkiem do prania. W takiej sytuacji przyjedziemy w najbliższym dogodnym dla klienta terminie do ponownego płukania tapicerki.

Niestety nie ma gwarancji, że każda oddzielna plamach zejdzie. O tym zawsze uprzedzamy podczas przyjęcia zamówienia. Są plamy które niemożliwe do usunięcia, ponieważ wchodzą do struktury nitek i uszkadzają tapicerkę. W takiej sytuacji pranie poprawkowe nie ma sensu. Klient może ubiegać o zwrot do 100% środków wydanych na pranie tapicerki.

Są rodzaje tapicerek które się nie nadają do odplamiania. Po praniu ekstrakcyjnym taka tapicerka będzie pozbawiona brudu, kurzu, roztocza i zarazek, ale żadna plama może nie zejść. Jeśli klient uważa, że pranie nie przyniosło oczekiwanego efektu, to zwrócimy do 100% opłaty.

Niestety nie możemy gwarantować że zapach moczu / wymiocin uda się usunąć. Mocz może wejść głęboko do gąbki, skąd go nie wyciągniemy, ponieważ metoda prania ekstrakcyjnego pozwala bardzo skutecznie wyczyścić tapicerkę oraz kilka milimetrów gąbki. Niestety nie istnieje metody prania, która upierze gąbkę na wskroś. Z naszego doświadczenia wynika, że we większości przypadków zapach znika, ponieważ wystarczy żeby powierzchnia była czysta. Ale my nigdy nie dajemy gwarancji, że usuniemy nieprzyjemny zapach, ponieważ źródło zapachu może się znajdować poza zasięgiem naszej metody prania.