Skontaktuj się z nami przez Formularz kontaktowy lub zadzwoń pod numer 539 033 000.

Za złożenie zamówienia przez Formularz kontaktowy przysługuje Państwu rabat 5%. Odpowiemy na Państwa zapytanie w ciągu 20 minut.

Przed wypełnieniem Formularza kontaktowego prosimy rozważyć następne informacje:

1. Prosimy o podanie informacji, w jakiej dzielnicy Warszawy będzie wykonywana usługa prania tapicerek meblowych, wykładziny lub dywanów.

2. Jakie przedmioty będą prane. Dokładna lista przedmiotów pozwoli nam ocenić ile czasu będzie trwało pranie i pozwoli zrobić dokładną wycenę.

3. Jaki dzień tygodnia będzie Państwu wygodny do organizowania prania tapicerki albo dywanów. Pracujemy 7 dni w tygodniu.

4. Jaki termin w ciągu dnia Państwu odpowiada. Do wyboru każdego dnia mamy kilka terminów (podane są godziny przyjazdu pracownika):

8:00 – 9:00
10:00 – 11:00
12:00 – 13:00
14:00 – 15:00
16:00 – 17:00
18:00 – 19:00


Umawiamy się na wizytę z dokładnością do godziny, na przykład między 10:00 a 11:00.

Jesteśmy elastyczni czasowo i te terminy mogą być dopasowane do Państwa potrzeb.

Formularz kontaktowy

* - pola wymagane

 

FIRMA USŁUGOWA BIAŁY SŁOŃ

SP. z o.o. AL. Prymasa Tysiąclecia 137 lok. 1
01-424 Warszawa

E-mail: warszawa.bialyslon|gmail.com| |warszawa.bialyslon|gmail.com

Telefon: (22) 404 12 94
Mobile: 539 033 000

NIP: 5272870485
NR KRS: 0000756431
REGON: 381745609

Godziny pracy:
Poniedziałek - Niedziela: 8:00 - 22:00

Mapa dojazdu

Regulamin usług

Firma Biały Słoń jest marką handlową Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Firma Usługowa Biały Słoń (dalej Firma). Usługi Firmy świadczone są zgodnie z Regulaminem.

  1. Firma przyjmuje zamówienia telefonicznie pod numerem (22)404 12 94 lub 539 033 000, albo przez formularz kontaktowy.
  2. Usługi świadczone są w lokalizacji wskazanej przez Klienta.
  3. Pracownik firmy informuje Klienta o koszcie wykonania usługi przed wykonaniem usługi.
  4. Pracownik Firmy ustala z Klientem czas i miejsce wykonania usługi z dokładnością do godziny – np. między 14: 00 a 15:00.
  5. Pracownik informuje Klienta o cechach stosowanej technologii wykonania usługi:
    • usługa wykonywana jest maszyną natryskowo-ssącą Karcher Puzzi 100 lub 200
    • usługa może być realizowana tylko jeśli Klient zapewni pracownikowi dostęp do prądu i wody;
    • dla ochrony powierzchni podłóg drewnianych przed wilgotnością proponujemy dodatkową usługę – rozłożenie folii pod dywanem.
  6. Po przyjeździe do Klienta Pracownik firmy wykonuje wycenę zamówienia; przedstawia klientowi Cennik oraz regulamin świadczenia usług.
  7. W przypadku, w którym zanieczyszczeń (plam, zabrudzeń) nie można usunąć przy wykorzystaniu stosowanej przez firmę technologii, Pracownik firmy powinien uprzedzić o tym Klienta oraz poinformować go jaki rezultat jest możliwy do osiągnięcia.
  8. Wszystkie zanieczyszczenia są fotografowane przez Pracownika Firmy przed rozpoczęciem pracy.
  9. Pracownik określa orientacyjny czas wykonania zamówienia.
  10. Klient otrzymuje wypełniony przez pracownika formularz zlecenia.
  11. W przypadku stwierdzenia przez Pracownika firmy, że zlecenia nie można skutecznie wykonać lub przedmiot usługi nie nadaje się do czyszczenia, pracownik może odmówić wykonania usługi.
  12. Czyszczenie maszyną ekstrakcyjną składa się z 4 etapów:
    • wstępne odkurzanie odkurzaczem Karcher NT27/1 (w razie potrzeby);
    • rozpuszczenie brudu maszyną natryskowo-ssącą Karcher Puzzi 200;
    • pranie główne (płukanie wodą ze środkiem czyszczącym RM 760 z wykorzystaniem maszyny natryskowo – ssącej Karcher Puzzi 100 lub 200);
    • osuszanie pranej powierzchni maszyną natryskowo – ssącą Karcher Puzzi 200.
  13. Ceny, promocje i rabaty podane w cenniku są cenami brutto.
  14. Za świadczone usługi wystawiana jest faktura albo paragon. Firma nie jest płatnikiem podatku VAT.
  15. Ceny usług świadczone są zgodnie z cennikiem, umieszczonym na stronie internetowej.
  16. Złożenie zamówienia oznacza akceptację regulaminu.
+48 539 033 000