Formularz kontaktowy
Za złożenie zamówienia przez formularz kontaktowy udzielamy rabat 10% na pranie tapicerki meblowej oraz materacy.
Odpowiemy w ciągu 30 minut. Na zgłoszenie wysłane po 22:00 odpowiemy o 8:00.
Jeśli nie otrzymaliście Państwo odpowiedzi we wskazanym terminie, to bardzo prosimy o telefon pod nr 539 033 000 (możliwie, że nie otrzymaliśmy formularza kontaktowego). Zdjęcia mebli można wysłać na e-mail: warszawa.bialyslon|gmail.com| style="background-color: rgb(255, 255, 255); text-decoration-line: underline; outline: 0px;"|warszawa.bialyslon|gmail.com lub MMS na tel. 539 033 000
Uprzejmie zwracamy Państwa uwagę, że niestety nie gwarantujemy, że każda plama zostanie usunięta. Są plamy, które uszkadzają tapicerkę lub wykładzinę i są nierozpuszczalne. Ale gwarantujemy, że usuniemy większość plam, brud, kurz, roztocza i zarazki. Tapicerka lub wykładzina pod względem higieny będzie czysta.
Dane firmy
Firma Usługowa Biały Słoń sp. z o.o.
Al. Prymasa Tysiąclecia 137 lok. 1, 01-424 Warszawa
NIP: 5272870485, REGON: 381745609
Godziny pracy biura: Poniedziałek - Niedziela: 8:00 - 22:00
Mobile: 539 033 000
Telefon: (22) 404 12 94
@ e-mail: warszawa.bialyslon|gmail.com| |warszawa.bialyslon|gmail.com
Regulamin usług
Firma Usługowa Biały Słoń jest marką handlową Spółki z o.o. "Firma Usługowa Biały Słoń" (dalej Firma). Usługi Firmy świadczone są zgodnie z Regulaminem.
- Firma przyjmuje zamówienia telefonicznie pod numerem (22)404 12 94 lub 539 033 000, albo przez formularz kontaktowy.
- Usługi świadczone są w lokalizacji wskazanej przez Klienta.
- Pracownik firmy informuje Klienta o kosztach wykonania usługi przed wykonaniem usługi.
- Pracownik Firmy ustala z Klientem miejsce i czas wykonania usługi z dokładnością do godziny (np. przyjazd pracownika między 14: 00 a 15:00).
- Klient może anulować zamówienie w każdej chwili. Jeśli klient, który anulował zamówienie 12 godzin przed zaplanowanym wykonaniem usługi wyrazi chęć ponownego zamówienia usługi na inny dzień, to taki klient będzie obciążony dodatkową opłatą 100% wartości odwołanego zamówienia, ponieważ odwołanie usługi za kilka godzin przed wykonaniem powoduje utratę dochodu przez Firmę. Jeśli klient odmówi opłaty 100% wartości odwołanego zamówienia, to Firma zastrzega za sobą prawo odmowy obsługiwania takiego klienta.
- Usługa prania wykonywana jest maszyną natryskowo-ssącą Karcher Puzzi. Usługa może być realizowana tylko jeśli Klient zapewni pracownikowi dostęp do prądu i wody. Do ochrony powierzchni podłóg drewnianych przed wilgotnością rozkładamy ręczniki i podkładamy folię pod dywan.
- W przypadku, w którym zanieczyszczeń (plam, odbarwień) nie można usunąć przy wykorzystaniu stosowanej przez firmę technologii, pracownik firmy powinien uprzedzić o tym Klienta oraz poinformować go jaki rezultat jest możliwy do osiągnięcia.
- Pracownik określa orientacyjny czas wykonania zamówienia.
- W przypadku stwierdzenia przez Pracownika firmy, że zlecenia nie można skutecznie wykonać lub przedmiot usługi nie nadaje się do czyszczenia, pracownik może odmówić wykonania usługi.
- Czyszczenie maszyną ekstrakcyjną składa się z następujących etapów:
- presprej -rozpuszczanie brudu profesjonalnym środkiem do prania tapicerki;
- pranie główne (płukanie wodą ze środkiem czyszczącym z wykorzystaniem maszyny natryskowo – ssącej Karcher Puzzi);
- płukanie tapicerki czystą wodą.
- Ceny, promocje i rabaty podane w cenniku są cenami brutto.
- Za świadczone usługi wystawiana jest faktura albo paragon. Firma nie jest płatnikiem podatku VAT.
- Ceny usług świadczone są zgodnie z cennikiem, umieszczonym na stronie internetowej.
- Złożenie zamówienia oznacza akceptację regulaminu.